Fem i rad

Fem i rad
det kallas visst strike eller va
fem i rad som inte
var vad de sa
fem i år
har satt sina spår
de e ni som orsakat mina sår
 
Som en jävla parodi
som ja’nte vill va me i
fem dissningar
nästan en om dan
ja de var väl själva fan
 
Ni vill ha sex ni män
sex av mej alla fem
å jag säger älskar å ni svarar
jajamän
sen reser ni er och går hem
 
Vem är det som driver det här
vem kan jag klaga hos
ni svarar inte när jag ringer
men på krogen minsann
ni runt mej springer
 
tror du jag är en öl
din förbannade knöl
får bli min nästa fråga
för det är väl egentligen den
som tänder er låga
 
och låga är precis vad ni e
men de var sista gången ni fick se
in i mina ögon
eller på "min vackra bak"
den är faktiskt min
och inte eran sak
 
See you in hell
before I leave it
now take away the spell
and let me heal it

5 kommentarer

  1. Soulway skriver:

    Hej Maja!Jag länkar gärna till denna sida om du inte hojtar i protest!! Ser lite humör, gnistor och ölar och knölar som också kan höra till livet!!! Allt gott hälsar Soulway

  2. BeJi skriver:

    Tack ska du ha! Jag återgäldar komplimangen. Ha det fint!

  3. Micke skriver:

    hehe … bra vers… men alla män är inte knölar… inte jag i alla fall 😉 … tror jag 🙂

  4. cyborg skriver:

    Supergrym dikt! MVH en förbipasserande sofia

  5. Bosse skriver:

    Fem i rad. Bra dikt.Tack.Bossehttp://bossesblog.blogspot.com/

Lämna en kommentar